پرینترهای لیزری برادر در مقابل HP

HP و Brother هر دو چاپگرهایی با کیفیت بالا تولید می کنند، بنابراین بعید است هر کدام را انتخاب کنید ناامید شوید. چاپگرهای برادر می توانند هزینه اولیه بیشتری داشته باشند، پرینترهای hp سهولت استفاده بهتری را ارائه می دهند.

پرینترهای لیزری برادر در مقابل HP

پرینترهای هر دو برنداچ پیوبرادربسته به خواسته های شما ویژگی ها و امکانات مختلفی را ارائه میدهند. بهتر است که به صورت جداگانه به یک چاپگر نگاه کنید و ببینید چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. 

 پرینترهای HPبرای کسانی که به دنبال سهولت استفاده هستند و تمایل دارند که با کمترین کار برای خود و تیم کاری به عملکردشان ادامه دهند، مناسب است. البته با کمی هزینه مداوم بیشتر.

 پرینترهای Brother برای عملکرد مشابه در محیط های اداری، قیمت کمی بالاتر دارند. اما هزینه ای که خواهید کرد در صورت چاپ مداوم کارهای بزرگ، ممکن است در طولانی مدت ارزان تر باشد.

با بازار چاپ ایران همراه باشید تا در مورد نکات مثبت و منفی دو برندبرادرواچ پیمرور مختصری داشته باشیم:

 

تاریخچه برند اچ پی HP

HPاز بزرگترین برندها در جهان است و مدتهاست که وجود دارد.HPکه مخفف Hewlett Packard است، در آغاز جنگ جهانی دوم متولد و شروع به کار کرد و تبدیل به یکی از بزرگترین نامها در صنعت خود شد. 

HP اولین مارکی بود که در سال 1984چاپگر لیزریرومیزی را معرفی کرد و از آن زمان به بعد قدرت خود را بالا برده و انواع پرینترهای لیزری متنوعی را معرفی کرده است. آنها یکی از اولین مارک هایی هستند که بسیاری از مردم در هنگام نیاز به تعویض چاپگر لیزری به دنبال آن می گردند.

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035
پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

تاریخچه برند برادر Brother

اگرچه ممکن است اینگونه به نظر نرسد، اما Brotherدر واقع یک شرکت ژاپنی است که بسیار قدیمی تر از HP است و پیدایش آن قبل از جنگ جهانی اول تا سال 1908 است. در حالی که بیشتر به خاطر ماشین های خیاطی معروف بود، امروزه بیشتر با چاپگرها و سایر کالاهای الکترونیکی است. Brother در دهه 50 در اروپا راه اندازی شد و تا سال 1987 آنها اولین چاپگر لیزری خود را مانند بسیاری از مارک های بزرگ دیگر در آن زمان منتشر کردند.

پرینتر لیزری برادر MFC-L2700DW
پرینتر لیزری چندکاره‌ی برادر MFC-L2700DW

پرینتر لیزری برادر یا اچ پی؟

چاپگرهای لیزریدر چاپ اسناد و مدارک و نیازهای چاپی شما برای دفاتر، ادارات و مشاغل دیگر از دستگاه های ضروری هستند. 

دو برندBrotherوHP از برندهای برجسته پرینترهای لیزری هستند. در حالی که هر دو برند طیف وسیعی از چاپگرها را متناسب با تمام نیازهای شما ارائه میدهند، اما اگر قصد خرید چاپگر لیزری را دارید مقایسه برند ها و ویژگی های هرکدام کمک می کند.

  • جایگزینی های تونر برای مدل های Brother معمولاً ارزان تر از رقبای آن از جمله HP است، اما این موارد باید به درستی نصب شوند و در مقایسه با کارتریج های سنتی که توسط HP استفاده می شود بیشتر در معرض آسیب هستند. اما می توانند بیش از 7000 صفحه چاپ کنند و هزینه تعویض شما را با گذشت زمان کاهش می دهد.
  • اچ پی برای چاپ سریع کاربردی است و سرعت چاپ قبل از گرم شدن بالایی دارد، چاپگرهای Brother  نیز سرعت چاپ بالایی دارند اما گرم شدن و رسیدن به این حداکثر سرعت چند ثانیه طول می کشد.
  • مصرف برق پرینترهای HP نسبت به بیشتر رقبا از جمله Brother کمتر است.
  • چاپگرهای برادر می توانند هزینه اولیه بیشتری داشته باشند، اما در طولانی مدت برای چاپ مداوم کارهای بزرگ ارزان تر تمام می‌شود.
  • چاپگرهایHP تا آنجا که به هزینه چاپ در هر صفحه مربوط می شود، گران هستند.
  • چاپگرهای برادر دارای قیمت کمتر و مناسبتر هستند.
  • چاپگرهای Brotherویژگی های بیشتر و فناوری پیشرفته مانند آخرین فناوری کارتریج تونر- جایی که Toner و Drum جدا هستند- را با کمترین هزینه ارائه می دهند.
  • HP سهولت استفاده بهتری را ارائه می دهد و به راحتی قابل استفاده هستند .اگر به دنبال چاپگری هستید که با انواع دستگاه ها کار کند و به راحتی در زیرساخت های آنلاین شما قرار بگیرد، HP  گزینه مناسبی برای شما است. پیکربندی چاپگرهای آنها برای کار بر روی WIFI ، Airprint و ... آسان است.
  • چاپگرهای برادربرای اتصال آنلاین کارکرد خوبی ندارند.
  • از نظر خدمات مشتری و مسائل پشتیبانی،برادر در مقایسه با HP از شهرت خوبی برخوردار است.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد