10:50 - 1401/11/17

راهنما خرید بهترین کارتریج بازار - 10 نکته اساسی که باید بدانید

اگر اقدام به خرید انلاین کارتریج لیزری و جوهر کرده اید، سوالات عنوان شده در این محتوا، به شما کمک می کند تا با مشکلات زیاد مواجه نشوید.

راهنما خرید بهترین کارتریج بازار - 10 نکته اساسی که باید بدانید

اگر بادستگاه‌های کپی و چاپگرها سر و کار دارید، صد درصد حداقل یکبار اقدام به‌خرید کارتریجو تونر از فروشگاههای فیزیکی و حتی انلاین کرده اید. اما آیاخرید انلاین کارتریجهمیشه مطابق با خواسته های شما بوده است؟ 

ممکن هست دغدغه‌های زیر ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد.

  • کارتریج سفارش داده شده، چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • اگر تحویل کارتریج به تاخیر بیفتد، مسئولیت آن با کیست؟
  • اگر کارتریج تونر یا جوهر معیوب و بی کیفیت باشد، چه کار میتوانم بکنم؟
  • اگر کارتریج اشتباه تحویل بدهند چه می‌شود؟
  • در صورت بروز مشکل و نیاز به پشتیبانی و راهنمایی، آیا می توان با یک فرد متخصص و کارشناس صحبت کرد؟
  • آیا هزینه های جانبی، مانند هزینه حمل و نقل وجود دارد؟ و چقدر هست؟

در این مقاله همراه ما باشید تا نحوهراهنمای خرید آنلاین کارتریجرا بدانید و همچنین در ادامه با ویژگی‌های وب سایت بازار چاپ ایران آشنا شوید.

سایت ما با دارا بودن سیستم فروش آنلاین در حوزهکارتریج های لیزریوجوهر افشان، یکی از منابع و مرجع اصلی فروش این محصولات می باشد و همچنین همواره سعی در کسب رضایت مشتریان دارد.

قبل از خرید آنلاین کارتریج باید به چه سوالاتی توجه کنیم؟

با افزایش خرید آنلاین، خرید کارتریج راحت تر از همیشه شده است. با این حال، با وجود گزینه‌های بسیار زیاد، انتخاب محصول مناسب می‌تواند بسیار دشوار باشد. برای اطمینان از تصمیم‌گیری آگاهانه، بسیار مهم است که قبل از خرید، سوالات درستی بپرسید.

سازگاری کارتریج به چه معناست؟

قبل از خرید کارتریج مطمئن شوید که با مدل دستگاه‌تان سازگار و مطابقت دارد. کافیست توضیحات محصول یا وب سایت سازنده را بررسی کنید. با این کار از دردسر بازگرداندن محصول یا خرید محصول جدید نجات پیدا می‌کنید.

بازده صفحه کارتریج چقدر است؟

بازده صفحه یک کارتریج به تعداد صفحاتی که می تواند قبل از تمام شدن جوهر چاپ کند، اشاره دارد. بازده صفحه بالاتر به این معنی است که شما نیاز به تعویض کارتریج در طول زمان کم‌تری ندارید و در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می‌شود. 

به دنبال کارتریج هایی با بازده صفحه بالا باشید تا بهترین ارزش را نسبت به پول خود خلق کنید.

آیا کارتریج اصل است یا بازسازی شده؟

کارتریج‌های اصلی و اورجینال توسط تولید کننده اصلی تجهیزات (OEM) ساخته شده، در حالی که انواع بازسازی‌شده توسط شرکت‌های شخص ثالث درست می‌شوند. کارتریج‌های بازسازی‌شده اغلب ارزان‌تر هستند، اما ممکن است کیفیت کارتریج‌های اصلی را نداشته باشند. قبل از تصمیم گیری، بودجه و نیازهای فرایند چاپ خود را در نظر گرفته و آن ها را بسنجید.

کیفیت جوهر کارتریج چیست؟

اگر به دنبال این هستید که مطالب و مقالات خود را با کیفیت بالا چاپ کنید باید به دنبال خرید جوهر کارتریج با کیفیت باشید. جور کارتریج با کیفیت پایین‌تر ممکن هست فرایند چاپ را به درستی انجام ندهد یا حالت محو و زدگی داشته باشد.

اگر به دنبالجوهر کارتریج با کیفیتهستید، کافیست کلیک کنید.

آیا کارتریج دارای گارانتی است؟

خرید آنلاین از وب‌سایت‌هایی که برای محصولات خود گارانتی یا وارانتی ارائه می‌دهند، آسان‌تر است چرا که باعث می‌شود تا خریداران به فروشنده اعتماد بیشتری داشته باشند.

همچنین این که ضمانت و گارانتی چه چیزی را پوشش می‌دهد، نیز مهم هست. از کارشناسان پشتیبان وبسایتی که می‌خواهید خرید انجام دهید حتما این موضوع را بپرسید.

سیاست‌های مرجوع و عودت، تعویض جوهر کارتریج چگونه است؟

اشکالات فنی در ماشین‌های اداری مانندپرینتربیشتر صدق می‌کند و کمتر در مورد محصولات مصرفی اورجینال شاهد این امر هستیم. 

به هر حال برخی از وب‌سایت‌های خرید و فروش آنلاین حوزه چاپ به منظور رضایتمندی مشتریان 24 ساعت برای محصولات مصرفی و فرصت چند روزه برای اعلام خرابی فراهم می‌آورند. 

حمل و نقل چقدر زمان می‌برد؟نحوه ارسال چگونه است؟

اگر نیاز دارید تا هر چه سریع‌تر یک کارتریج تهیه کنید. زمان ارسال کالا و اینکه با چه نوع حملی محصول برای شما ارسال می‌شود مهم است.

قبل از خرید محصول حتما به این نکات هر چند جزئی توجه کنید چراکه ممکن هست هزینه ارسال کالا و زمان آن از هزینه محصول برای شما گران‌تر دربیاید.

آیا جوهر کارتریج را در پروموشن و تخفیفات خرید می‌کنید؟

سعی کنید نوتیفیکیشن‌ها، خبرنامه‌ها و صفحات رسانه‌های اجتماعی وب‌سایتی که می‌خواهید از آن خرید کنید را دنبال و فعال کنید تا از پروموشن و تخفیفات فصلی اطلاع پیدا کنید. 

به مراتب به هنگام خرید در تخفیف‌ها می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

پاسخگویی پشتیبانان فروش به چه صورتی هست؟

برای آن که کیفیت پاسخگویی کارشناسان فروش را بسنجید، کافیست گزینه‌های ارتباط با ما مانند تلفن، ایمیل، یا چت زنده را بررسی کنید 

در صورتی که با کارتریج با مشکل مواجه شدید، پشتیبانی خوب از مشتری ضروری است. گزینه های پشتیبانی مشتری فروشنده، را بررسی کنید و نظرات را بخوانید تا میزان پاسخگویی آنها را بسنجید.

سایر مشتریان و کاربران وب‌سایت در مورد جوهر کارتریج چه می‌گویند؟

در انتها، نظرات سایر مشتریانی که کارتریج را خریداری کرده‌اند را بخوانید. اگر رتبه‌بندی‌ها، نظرات و بازخوردها را بررسی کنید از عملکرد، کیفیت و هرگونه مشکل احتمالی کارتریج مطلع می‌شوید.

با پرسیدن این 10 سوال ضروری، برای تصمیم گیری و انتخاب خوب به هنگام خرید یک کارتریج آنلاین به خوبی آماده می‌شوید. به یاد داشته باشید که برای یافتن بهترین کارتریج برای نیازهای خود، نیازهای چاپ، بودجه و الزامات خود را اولویت بندی کنید.

مزایای خرید کارتریج،تونر و جوهر از بازار چاپ ایران

ما به عنوان مرجع و یکی از تامین کنندگان حوزه چاپ،انواع کارتریج تونر و کارتریج جوهر اصل و طرح را با بهترین قیمت ارائه می دهیم. تیم ما همیشه بر رضایت مشتری تمرکز دارد. چطور و بر چه اصولی؟

مزیت اصلی خرید ازبازار چاپ ایران این است که ما فقط محصولات اصلی و طرح با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می دهیم. علاوه بر آن در فروشگاه ما تمامی محصولات، مشخصات فنی و سایر اطلاعات مربوط به هر محصول را دارند و به راحتی میتوانید تصمیم گیری و اقدام به خرید کنید.

سریع‌ترین تحویل: بازار چاپ ایران، کالاها را در سریع ترین و مطمئن ترین زمان به مشتریان تحویل می دهد.

پرداخت هزینه کم برای حمل و نقل: اکثر فروشگاه‌های آنلاین، گستره وسیعی از گزینه‌های ارسال و هزینه پرداخت حمل و نقل و خدمات ارائه می‌دهند. فروشگاه اینترنتی ما، با کمترین هزینه و حداقل مبلغ، کالاها را برای شما ارسال میکند.

ارتباط مستقیم با تعمیرکاران و کارشناسان فنی: قبل از خرید و قطعی کردن سبد خرید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و همه سوالات و جزئیات فنی را مطرح کنید و بهترین مشاوره را بگیرید.
اینها مزایایی است که شما باخرید انلاین کارتریجو سایر کالاها می توانید از ما دریافت کنید. ما مفتخریم که با کیفیت ترین و سریع ترین خدمات تحویل را به شما ارائه می دهیم. بنابراین، اگر به دنبالکارتریج های فابریکوطرح با کیفیت برای چاپگر خود هستید، بازار چاپ ایران را انتخاب کنید.

این ها مزایایی است که شما با خرید آنلاین کارتریج و سایر کالاها می توانید از ما دریافت کنید ما مفتخریم که با کیفیت ترین و سریع ترین خدمات تحویل را به شما ارائه می دهیم. بنابراین اگر به دنبال کارتریج های فابریک طرح با کیفیت برای چاپگر خود هستیدبازار چاپ ایرانرا انتخاب کنید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد