21:33 - 1399/04/10
آگهی های مرتبط

تفاوت تونر آرایشی با تونر چاپ

بازار چاپ ایران در این مقاله قصد دارد تفاوت تونرها را برای شما توضیح دهد و شما را با انواع تونر آرایشی و تونر چاپ و همچنین تفاوت تونر آرایشی و تونر چاپ آشنا کند.

تفاوت تونر آرایشی با تونر چاپ

تونر آرایشی:

در لوازم آرایشی ، تونر پوست یا به راحتی تونر به لوسیون یا شستشو اشاره دارد که به منظور تمیز کردن پوست و کوچک کردن ظاهر منافذ ، که معمولاً روی صورت استفاده می شود ، است. همچنین پوست را مرطوب کرده ، محافظت می کند و باعث طراوت می شود. تونرها را می توان به روش های مختلفی روی پوست بمالید: روی یک پنبه قرار دهید؛ اسپری روی صورت و ....

اگر شما سوالاتی از این دست دارید:

تونر صورت چیست ؟

قیمت تونر

تونر سینره

تونر دیجی کالا

بهترین مارک تونر چیست؟

چرا تونر را برای پاک سازی پوست توصیه می کنند؟

روش های استفاده از تونر پوست صورت

تونر و لوسیون صورت

تونر صورت چیست ؟

تونر چیست و چه کاربردی دارد؟

چگونه تونر مناسب پوست خود را بیابیم؟

 

باید بگوییم که کلمه ی "تونر" در دنیای چاپ پودری است که در پرینترهای لیزری و فتوکپی های رنگی و سیاه سفید استفاده می شود و در دنیای چاپ لیزری جزو مواد اولیه بسیار مهم و پر مصرف می باشد.

باتوجه به توضیحات بالا بایستی گفت که تونر آرایشی با تونر چاپ متفاوت است .

 

بازار چاپ ایراندر این مقاله قصد دارد تفاوت تونرها را برای شما توضیح دهد:

 

 

 

تونر آرایشی:

تونر آرایشی ، تونر پوست یا به راحتی تونر به لوسیون یا شستشو اشاره دارد که به منظور تمیز کردن پوست و کوچک کردن ظاهر منافذ ، که معمولاً روی پوست صورت مشاهده می شود استفاده می شود. 

 انواع تونرها از قبیل:

  • تونر الارو : تونر الارو متعادل کننده و لوسیون تمیز کننده مناسب برای استفاده روزانه است. تونر الارو یک ترکیب ایده آل از ترکیبات فعال و عصاره ها را برای پاک کردن ، طراوت و مرطوب کردن پوست به آرامی ارائه می دهد و آن را نرم ، صاف و عاری از باقی مانده های گرفتگی منافذ می گذارد. بعد از استفاده از تونر الارو نیازی به شستشو نیست.

 

  • تونر ویتامین سی

 

  • تونر ایوروشه :با تونر ایوروشه روز به روز ، پوستتان نرمتر و درخشنده تر به نظر می رسد.

تحقیقات زیبایی گیاهشناسی Yves Rocher ، قدرت بی سابقه ای از دو عصاره گیاه ، پودر شیرین بیان و عصاره لوپین سفید را کشف کرده است که وقتی روی پوست مخلوط می شوند ، به طور طبیعی یکنواختی و جوانی را ارائه می دهند.

خواص فوق العاده تونر ایوروشه روشن کننده پوست همراه با ضد پیری ویتامین Lupine در یک محصول ضد پیری برای نتایج قابل مشاهده متمرکز شده است.

 

  • تونر گارنیر : اولین تونر گارنیر از 96٪ مواد تشکیل دهنده منشأ طبیعی ، سرشار از گل رز ، غنی از قدرت تسکین دهنده آن است.

این ترکیب در تونر گارنیر باعث تمیز کردن باقی مانده و ناخالصی های پوستی می شود و باعث تسکین پوست می شود و احساس آرامش کامل می دهد.

بعد از پاک کردن آرایش ، تونر را با یک پنبه روی صورت بمالید. 

تونر گارنیر متعهد است که  این محصول حاوی 96٪ مواد با منشا طبیعی است. 4٪ باقیمانده ترکیباتی هستند که حفظ محصولشان را تضمین می کنند. عاری از پارابن ، سیلیکون و رنگهای مصنوعی.

 

  • تونر کدلی یا تونر کیلی : تونر کدلی تونر ملایم و فاقد الکل به شما کمک می کند تا ظاهر و زیبایی پوست خود را حفظ کنید. تونر کدلی با روغن آووکادو ، روغن دانه کیوی و عصاره سیب تهیه شده است تا به تسکین ، تون و ترمیم هیدراتاسیون طبیعی کمک کند. این تونر به بازشدن ، پاکسازی و به حداقل رساندن ظاهر منافذ کمک می کند.

 

  • تونر پوست چرب : رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و از پوست صورت محافظت می کنند و به همین دلیل پوست را شاداب و تازه نگه می دارند.

 

تونرها می توانند به روش های مختلفی روی پوست اعمال شوند:

با استفاده از یک پنبه گرد (این روش متداول است.)

اسپری روی صورت

با استفاده از ماسک صورت صورت گازدار: تکه ای از گاز را با تونر پوشانده و برای چند دقیقه روی صورت می گذارید.

***اگر قبلاً از تونر استفاده نکرده اید ، بعضی از تونرها ممکن است باعث تحریک بعضی از پوست ها شوند و همچنین کاربران اغلب بعد از خشک شدن تونر ، سرم و مرطوب کننده را اعمال می کنند.

 

انواع تونر

 

تونر پوستی یا خوشبو کننده ها :

اینها خفیف ترین شکل تونر هستند. آنها حاوی آب و یک ماده رقیق کننده مانند گلیسیرین هستند ، و در صورت وجود هرگونه الکل کمی (0-10٪). رقیق کننده ها با جلوگیری از تبخیر آن ، به رطوبت در لایه های بالایی اپیدرم کمک می کنند. نمونه بارز آن گلاب است.

این تونرها ملایم ترین پوست هستند و برای استفاده در پوست های خشک ، کم آب ، حساس و نرمال مناسب هستند. این ممکن است احساس سوزش پوست های حساس ایجاد کند.

 

تونیک پوست :

این مواد کمی قوی تر بوده و حاوی مقدار کمی الکل (حداکثر 20٪) ، آب و یک ماده مرطوب کننده هستند. آب گل نارنج نمونه ای از تونیک پوست است. تونیک های پوست برای استفاده در پوست طبیعی ، ترکیبی و روغنی مناسب هستند.

 

تونرهای اسید :

اینها یک فرم قوی از تونر است که به طور معمول حاوی آلفا هیدروکسی اسید و یا بتا هیدروکسی اسید است. تونرهای اسید با هدف لایه برداری شیمیایی از پوست به جای اینکه از نظر جسمی آن را لایه برداری کنند ، فرموله شده است که ثابت شده است میکرو اشک را در پوست ایجاد می کند. 

در این نوع تونرها اسیدهای گلیکولیک ، لاکتیک و ماندلیک رایج ترین اسیدهای آلفا هیدروکسی استفاده می شوند که برای لایه برداری سطح پوست مناسب هستند. 

اسید سالیسیلیک رایج ترین بتا هیدروکسی اسید است که برای لایه برداری به لایه های عمیق تر پوست بهترین استفاده را دارد.

 

تونرهای قابض پوست :

اینها قویترین نوع تونر هستند و حاوی میزان بالایی از الکل (20-60٪) ، مواد ضد عفونی کننده ، آب و یک ماده آرام بخش هستند. اینها می توانند برای پوست تحریک کننده و مضر باشند زیرا می توانند لیپیدهای محافظ اضافی و همچنین پروتئین های دناتوریت موجود در پوست را در هنگام استفاده از درصد زیاد الکل از بین ببرند.

شما مطمئناً تونرها را در داروخانه محلی خود مشاهده کرده اید .

آن بطری های باریک و پر از مایع روشن یا ملایم. تونر برای صورت محصولی مفید است. 

تونر صورت یک سلاح پوست مخفی است. این ماده به شکل مایع مبتنی بر آب است که ممکن است با مواد تسکین دهنده پوست مانند اکالیپتوس ، نعناع و آلوئه تزریق شود. شما اغلب می توانید فرمول های مختلفی را بخصوص برای نوع پوست خود پیدا کنید. منظور از کار تونر این است که پوست خود را به آرامی و بدون از بین بردن رطوبت طبیعی آن ، پوست خود را تازه کنید. 

این بدان معنی است که تونر پوست حساس را تحریک نمی کند و باعث خشکی بیش از حد نمی شود. تونر همچنین پوست را برای نوشیدن مرطوب کننده بعد از پاکسازی و سایر درمان های پوستی که ممکن است اعمال کنید ، آماده می کند.

حال ، ممکن است شما به جای تونر ، محصولاتی را مشاهده کنید که با برچسب "قابض" شناخته می شوند. استرنج معمولاً با تونر اشتباه گرفته می شود ، اما این دو محصول کمی متفاوت هستند. تفاوت اصلی این است که قابض معمولاً حاوی الکل است که یک ماده ایده آل برای افرادی که پوست روغنی دارند ، است. مواد قابض به ویژه در کنترل روغن کمک زیادی می کنند.

 

تونر صورت چه کاری انجام می دهد و چه زمانی از آن استفاده می کنم؟

تونر بعد از شستن صورت ، آخرین آثار خاکی ، دانه و ناخالصی هایی را که در منافذ شما گیر کرده اند ، از بین می برد. هنگامی که به کارهای روزمره پوست خود اضافه شده و به طور منظم مورد استفاده قرار می گیرد ، می تواند تأثیر عمده ای بر ظاهر و سفتی منافذ شما داشته باشد. 

تونر همچنین سطح pH پوست شما را بازیابی می کند ، پوست را با پالایش تکه های زبر نرم و صاف می کند و باعث تقویت رنگ پوست می شود.

 

چه زمانی از تونر پوست استفاده کنیم؟

شما می توانید هر روز صبح و یا شب ها قبل از رفتن به رختخواب ، یک تکه پنبه را با تونر خیس کنید و به آرامی آن را روی پوست خود بکشید. با این کار پوست را برای جذب مرطوب کننده (مرحله سوم) و درمان های پوستی (مرحله چهارم) آماده می کند.

 

چه کسی باید از تونر صورت استفاده کند؟

هر کس! اما اگر پوست روغنی دارید ، مستعد آکنه هستید ، تونر پوست ممکن است برای شما خیلی مفید تر باشد.

برای پوستهای مستعد به آکنه ، پیشنهاد می کنیم Neutrogena Rapid Clear® 2-in-1 Fight & Fade Toner را امتحان کنید زیرا حاوی اسید سالیسیلیک است.

برای پوست روغنی ، Toner بدون الکل را با استفاده از Neutrogena® امتحان کنید. این به گونه ای طراحی شده است که تولید روغن شما را کنترل کند.

وقتی صحبت از پوست درخشان و سالم می شود ، تونر یک قدم اساسی در برنامه ی بهداشتی شماست. 

 

 

اگر شما تولیدکننده یا تولید کننده تونر آرایشی هستید حتما به خدمات چاپ نیاز دارید و می توانید با کلیک بر روی این متن ارایه دهندگان خدمات چاپ در شهر خود را پیدا کنید

 

تونر چاپ :

و اماتونر چاپ

تونر مورد استفاده در دنیای چاپ با توضیحاتی که در بالا در مورد تونر پوست ارایه شد کاملا متفاوت است.

تونر ترکیبی از پودر است که در چاپگرهای لیزری و فتوکپی ها برای تهیه متن و تصاویر چاپ شده روی کاغذ و از طریق کارتریج تونر استفاده می شود.

نمونه های اولیه تونر مخلوط پلاستیک، فقط پودر کربن و اکسید آهن را به آن افزوده می افزودند، با این حال، با پیشرفت تکنولوژی تولید تونر مخلوط هایی از پلی پروپیلن ، سیلیس فوم و مواد معدنی مختلف برای تولید نیرو انتخاب شده اند.

تونر با استفاده از پلاستیک مشتق از گیاه همچنین به عنوان جایگزینی برای پلاستیک نفت می باشد. ذرات تونر در اثر حرارت ذوب می شوند ، و به این ترتیب به کاغذ وصل می شوند.

در فتوکپی های قدیمی، تونر کربن کم هزینه توسط کاربر از بطری داخل مخزن دستگاه ریخته شده بود.

چاپگرهای بعدی و چاپگرهای لیزری از اولین لیزری هیولت پاکارد (HP) در سال 1984  مستقیماً از یک کارتریج تونر بسته شده تغذیه می کرد.

کارتریج های تونر لیزری برای استفاده در دستگاه های چاپگر رنگی و پرینترها به مجموعه هایی از سیان ، مژنتا ، زرد و سیاه (CMYK) عرضه می شوند که اجازه می دهد با استفاده از مخلوط ، یک طیف رنگی بسیار بزرگ تولید شود.

 

ترکیب ، اندازه و ساخت :

پلیمر خاص مورد استفاده در تولید تونر توسط سازنده گان مختلف متفاوت است اما عموما یک کوپلیمر آکریلات استایرن ، یک رزین پلی استر ، یک کوپلیمر استایرن بوتادین یا چند پلیمر ویژه دیگر می باشد. 

فرمولاسیون تونر از تولید کننده تا تولید کننده و حتی از دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت است. به طور معمول فرمولاسیون ، اندازه دانه و نقطه ذوب بیشترین تفاوت را دارند.

در ابتدا ، اندازه ذرات تونر به طور متوسط ​​14 تا 16 میکرومتر یا بیشتر بود. برای بهبود وضوح تصویر ، اندازه ذرات کاهش یافته و در نهایت به حدود 8-10 میکرومتر برای 600 نقطه در وضوح اینچ رسید. کاهش بیشتر در اندازه ذرات تونر پیشرفت های بیشتر در وضوح را با استفاده از فن آوری های جدید مانند امولسیون ایجاد می کند. 

تولید کنندگان تونر یک استاندارد کنترل کیفیت برای توزیع اندازه ذرات به منظور تولید پودری مناسب برای استفاده در چاپگرهای خود حفظ می کنند.

تونر به طور سنتی با ترکیب مواد تشکیل دهنده و ایجاد یک تخته سنگ شکسته یا گلوله ساخته شده است ، سپس توسط فرز جت هوا به یک پودر ریز با دامنه اندازه کنترل شده تبدیل می شود. این فرآیند باعث ایجاد گرانولهای تونر با اندازه های مختلف و شکل های کره ای می شود. برای دستیابی به چاپ دقیق تر ، برخی از شرکت ها از یک فرآیند شیمیایی برای رشد ذرات تونر از معرف های مولکولی استفاده می کنند.

این منجر به یکنواخت تر شدن ذرات تونر می شود. شکل های کوچکتر و یکنواخت باعث تولید دقیق تر رنگ و استفاده از تونر آسان تر می شوند.

 

تمیز کردن تونر:

تونر را می توان از روی پوست و لباس با آب سرد شستشو داد. آب گرم تونر را تسکین می دهد و باعث می شود در محل آن پیوند برقرار شود. تونر ذوب شده روی پوست سرانجام از بین می رود ، یا می توان با استفاده از دستگاه تمیز کننده کننده ساینده ، تا حدی  آن را از روی پوست جدا کرد. 

تونری که به لباس مالیده می شود معمولاً قابل جدا شدن نیست. تونر استفاده نشده از اکثر لباس های قابل شستشو در آب به راحتی تمیز می شود. از آنجا که تونر یک موم یا پودر پلاستیک است که دمای ذوب آن کم است ، هنگام تمیز کردن باید آن را سرد نگه دارید.

ذرات تونر از لحاظ طراحی دارای خواص الکترواستاتیکی هستند و می توانند بار دیگر در برابر ذرات ، اشیاء ، یا فضای داخلی سیستم های حمل و نقل و شیلنگ های جاروبرقی ، بار الکتریکی ساکن ایجاد کنند. به دلیل همین و اندازه ذرات کوچک ، تونر را نباید با یک جاروبرقی خانگی معمولی تخلیه کرد. تخلیه ایستا از ذرات تونر شارژ از نظر تئوری ممکن است گرد و غبار را در کیسه جارو بریزد و یا در صورت هوای کافی تونر کافی انفجار کوچک ایجاد کند. 

ذرات تونر به حدی ریز هستند که توسط فیلترهای جاروبرقی خانگی ضعیف فیلتر نمی شوند و می توانند از طریق موتور خلاء وارد اتاق شوند. بنابراین می توانند با انسداد فیلتر موتور و اتصال کوتاه توسط هدایت الکتریکی خود (کربن ، آهن) هنگام ذوب شدن در داخل موتور باعث گرمای بیش از حد شوند. 

در صورت ریختن تونر به چاپگر لیزر ، ممکن است نوع خاصی از جاروبرقی با شیلنگ رسانا الکتریکی و فیلتر راندمان بالا (HEPA) برای تمیز کردن موثر مورد نیاز باشد. به این موارد خلاء ایمنی برای تخلیه الکترواستاتیک (ESD-safe) یا خلاء تونر گفته می شود. خلاءهای مجهز به فیلترهای HEPA مشابه باید برای تمیز کردن لکه های بزرگتر تونر استفاده شوند.

 

خطرات سلامتی تونر:

پاسخ به تونر كپي استنشاق شده مزمن ، يك گرد و غبار پلاستيك رنگي شده با كربن سياه ، دي اكسيد تيتانيوم و سيليس نيز از نظر كيفي با دي اكسيد تيتانيك و اگزوز ديزل شباهت دارد.

کربن سیاه ، یکی از اجزای تونر ، توسط IARC به عنوان "احتمالاً سرطان زا" (گروه 2B) طبقه بندی می شود.

تونر به عنوان یک پودر، می تواند برای مدت مدتی در هوا معلق بماند و در نظر گرفته می شود که دارای اثرات سلامتی قابل مقایسه با گرد و غبار بی اثر است. 

این می تواند برای افرادی که دارای شرایط تنفسی مانند آسم یا برونشیت هستند ، تحریک کننده باشد. به دنبال مطالعات روی باکتری ها در دهه 1970 که نگرانی در مورد اثرات سلامتی ناشی از پیرول ، یک آلاینده ایجاد شده در هنگام تولید کربن سیاه مورد استفاده در تونر سیاه ایجاد کرده است ، فرآیندهای تولید برای از بین بردن حلول حاصل از محصول نهایی تغییر یافته است.

تحقیقات دانشگاه صنعتی کوئینزلند نشان می دهد که برخی از پرینترهای لیزری ذرات زیر میکرومتر را منتشر می کنند که در سایر مطالعات محیطی با بیماری های تنفسی همراه بوده اند.

یک مطالعه در دانشگاه رستاک نشان داده است که ذرات میکروسکوپی موجود در تونر سرطان زا بوده  و شبیه آزبست هستند. چندین تکنسین که روزانه با چاپگرها و دستگاههای کپی کار می کردند ، چندین سال بررسی شدند که آنها افزایش مشکلات ریوی دارند. 

تحقیقات در دانشگاه هاروارد نشان داده است که ، در حین چاپ ، نانوذرات فلزی اکسید (تونر) تعریف شده به عنوان 100 نانومتر و کوچکتر ، از این رو 0.1 میکرومتر و کوچکتر از پرینترهای لیزری مبتنی بر تونر و دستگاه های چند منظوره در هوا آزاد می شوند. 

پرینترها (چاپگر) از ذرات تونر استفاده می کنند که به طور متوسط ​​20 میکرومتر قطر دارند. 

این نانوذرات فلزی اکسید بسیار فعال زیستی هستند و با توجه به اینکه ذرات 0.1 میکرومتر و کوچکتر می توانند از غشاهای بیولوژیکی (از جمله آلوئولهای ریه) عبور کنند ، باعث آسیب به ریه ها و همچنین در جاهای دیگر بدن می شوند. 

 

بسته بندی تونر:

 کارتریج تونر نوعی ظرف تونر است ، که این نیز یک جزء مصرفی پرینتر است.

ظرف تونر می تواند یک بسته ساده باشد ، برای ذخیره سازی و حمل و نقل تونر یا بعلاوه ، یک جزء مصرفی پرینتر. 

متداول ترین روش مصرف تونر با کارتریج تونر (یا تونر لیزری) است ، به عنوان منبع اداری چاپگرهای لیزری.

 

فروش تونر ، خرید تونر ، تونر شارژ ، تونر اورجینال، تونر اصل

 

بسته بندی مجدد  - تونر شارژ :

چندین تولیدکننده تونر در مقادیر عمده فروشی تونر ارائه می دهند. به طور معمول ، تونر شل فله ای در کیسه های بشکه یا 10 کیلوگرمی در بازار چاپ موجود است.

سپس تونر توسط صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد تا کارتریج تونر لیزری به پایان برسد.

تولید کنندگان تجهیزات اصلی مانند HP و Canon و همچنین تولید کنندگان کارتریج تونر سازگار از تونر در فرآیند ساخت کارتریج OEM (تولید کنندگان تونر اورجینال) جدید استفاده می کنند.

دستگاه های تولید مجدد کارتریج های تونر از تونر فله ای در ساخت کارتریج تونر پیش ساخته استفاده می کنند. سایر شرکت ها از تونر برای ارائه خدمات پر کردن تونر استفاده می کنند.

بیشتر کارتریج های تونر از طریق خرده فروشی ها یا عملیات تولید مجدد محلی در اختیار مصرف کننده متوسط ​​است. کارتریج های تونر تولیدی و دوباره پر شده معمولاً با هزینه کمتری نسبت به کارتریج های تونر اصلی ارائه می شوند ، که کاملاً ساخته شده اند و سپس با تونر (روش بهینه تر) دوباره پر می شوند یا فقط با تونر (با روش کمتری) دوباره پر می شوند.

 

ملاحظات محیطی

بازیافت تونر زباله توسط اکثر تولید کنندگان انجام می شود. 

تونر زباله پس از مصرف اول در عملیات تمیز کردن دستگاه چاپ ظاهر می شود. در چاپگرهای اولیه ، تقریباً 20 تا 25٪ تونر مصرفی در تمیزکننده تمیز می شود و به عنوان زباله دور ریخته می شود. 

راندمان بهبود یافته پرینتر باعث کاهش این جریان زباله به سطوح پایین تر شده است ، اگرچه به طور متوسط ​​13٪ تونر در هر کارتریج هنوز هدر می رود. 

برخی از طراحان پرینترها سعی کرده اند این تونر زباله را برای استفاده مجدد مستقیم در چاپگر به مخزن تونر اصلی منتقل کنند. 

این تلاشها با موفقیت مختصر روبرو شده اند زیرا ترکیب تونر با صرفنظر از بدنه در حالی که ذرات دولوپر را حفظ می کند تغییر خواهد کرد.

برخی از ملاحظات و تلاش های صنعتی برای بازپس گیری تونر زباله با تمیز کردن آن و "تولید مجدد" آن انجام شده است.

بیشتر تونر به صفحات چاپی می رود که بخش عمده ای از آنها در نهایت در عملیات بازیابی و بازیافت کاغذ بازیافت می شوند. 

رزینهای تونر قابل هیدرولیز ، محلول در آب و محلول درآمدی گزارش شده است ، اما به نظر نمی رسد که از کاربرد گسترده ای برخوردار باشند. اکثر تأسیسات بازیافت کاغذ تونر را با سایر مواد زاید مانند جوهر و رزین مخلوط کرده و در لجن بدون استفاده تجاری قرار می دهند.

در انگلیس ، تولید کنندگان بزرگ کارتریج جوهر سازگار مانند Jet Tec & Dubaria برای بازیابی کارتریج های خالی برای پر کردن کارتریج های HP ، Lexmark ، Dell و غیره ، برنامه های بازیافت تونر را اجرا کرده اند ، زیرا هیچ نسخه سازگار به راحتی در دسترس نیست.

 

اگر به دنبال تونر ریکو یا انواع تونر شارژ یا تونر کونیکامینولتا یا تونر اچ پی یا تونر ریکو آفیشیو و یا خرید تونر هستید کلیک کنید

 

تونر برای اصلاح آسفالت 

از آنجایی که تونر از چندین کوپلیمر تشکیل شده است و ماده ای مبتنی بر کربن است ، می تواند به عنوان یک اصلاح کننده مفید برای صنعت آسفالت مورد استفاده قرار گیرد. 

نشان داده شده است که گنجاندن تونر سوخته باعث افزایش معنی داری در خواص رئولوژیکی و مکانیکی باند آسفالت می شود. 

چنین کاربردی می تواند به عنوان جایگزین سازگار با محیط زیست برای جلوگیری از آلودگی خاک به دلیل دفن زباله تونر در نظر گرفته شود.

اضافه کردن تونر زباله به چسب آسفالت و مخلوط کردن آن باعث کاهش دمای انتقال چسب و همچنین دمای تبلور نیز می شود.

 

***توجه : مطالب مربوط به بخش بهداشت و سلامت در این مقاله فقط جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد . و به هیچ وجه توصیه پزشکی نمی باشد و نباید بعنوان هر نوع درمان یا تشخیص پرشکی استفاده شود.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد


علیرضا
21:31 - 1399/04/10

ممنون از توضیحات کامل

مدیر
12:39 - 1401/07/17

سپاس از توجهتون